FAQ

1. De bestelling wordt ingepland voor levering op de verzochte leverdag en in het verzochte levervenster. Mocht je per ongeluk na 12:00 uur hebben besteld voor de volgende dag, dan is dat helaas niet mogelijk. Je wordt dan gecontacteerd met de vraag op welke dag je de zending kan ontvangen.
2. De avond voor levering ontvang je een mail met de geschatte levertijd in een venster van 3 uur en daarbij een track & trace link.
3. Mocht er op de dag van jouw levering een vertraging zijn, dan word je hiervan door middel van een sms op de hoogte gesteld.
4. Voor vragen over je levering op de leverdag zelf kun je contact opnemen met onze logistieke partner op: 0031 (0) 348 462 866 (€ 0 per minuut)

1. Voor vragen over je levering op de leverdag zelf kun je contact opnemen met onze logistieke partner op: 0031 (0) 348 462 866 (€ 0 per minuut)
2. De snelste manier om je bestelling binnen te krijgen is om uiterlijk voor 12:00 uur te bestellen. Kies voor de eerst volgende leverdag en voor een smal tijdvenster in de ochtend.
3. Daarna wordt je bestelling ingepland voor levering op de verzochte leverdag en in het verzochte tijdvenster. Mocht je per ongeluk na 12:00 uur hebben besteld voor de volgende dag, dan is dat helaas niet mogelijk. Je wordt dan gecontacteerd met de vraag op welke dag je de zending kan ontvangen.
4. De avond voor levering ontvang je een mail met de geschatte levertijd in een venster van 3 uur en daarbij een track and trace link.
5. Mocht er op de dag van jouw levering een vertraging zijn, dan word je hiervan door middel van een sms op de hoogte gesteld.
6. Voor vragen over je levering op de leverdag zelf kun je contact opnemen met onze logistieke partner op: 0031 (0) 348 462 866 (€ 0 per minuut)

1. Je kunt een gewenste leverdag opgeven.
2. Je kunt kiezen uit 3 gratis levervensters per leverdag. Ook ’s avonds.
3. Daarnaast kun je kiezen voor een smaller levervenster. Hiervoor wordt een meerprijs doorbelast. Dit is daarna apart omschreven in het winkelmandje.
4. De keuze uit deze bezorgopties is bij het doorlopen van je bestelling een verplicht veld, dus niet te missen.

1.Zoals aangegeven is het de bedoeling dat je de levering inplant als je zelf thuis bent! Maar mocht je om welke willekeurige reden dan toch niet thuis zijn, zet dan tijdens het afrekenen en na overleg, de gegevens van je favoriete buur in de notities. Zorg voor voldoende ruimte in de vriezer van je buren.

1.Het transporteren van diepvries producten is erg duur. Om de lage prijs garantie voor onze producten te kunnen bieden, moeten we deze kosten een gedeelte in rekening brengen

1.Onze voorkeur gaat altijd naar biologische producten. Helaas hebben sommige producten uit de Amazone geen kwalificatie. Ook kan het voorkomen dat een specifiek product niet verkrijgbaar is, waardoor we alternatieven moeten kiezen.

1. Indien goed bewaard (- 18°), staat op diepvriesproducten in principe geen vervaldatum. De datum “tenminste houdbaar” verwijst naar de uiterste datum waarop het product qua smaak en voedingswaarde optimaal is.

1. Dat is geen probleem, het zakje kan tot drie dagen in de koelkast bewaard worden indien ongeopend. Als het zakje eenmaal geopend is, wordt aangeraden om het op dezelfde dag te nuttigen. De vruchten bevatten veel vitamines en goede vetten die kunnen vervliegen wanneer ze met lucht in contact komen. Wel een goede reden om de lekkere producten zo snel mogelijk op te eten.

1. Wanneer een bestelling succesvol is ontvang je een bevestiging per mail. Dit kan soms enige momenten op zich laten wachten, afhankelijk van ieders mail server.
2. Als je deze niet hebt ontvangen, controleer dan svp eerst je spam box.
3. Indien je een account hebt aangemaakt kun je in jouw account de order zoeken en volgen.
4. Mocht je daarna nog geen duidelijkheid hebben, dan kun je tijdens kantoortijden telefonisch contact opnemen met Feeling Good Acai via 0031642610639 of mailen naar FeelingGoodAcai.NL

1. Je kunt een bestelling wijzigen mits dit voor Feeling Good Acai nog mogelijk is. Je dient daarvoor direct contact op te nemen met Feeling Good Acai via 0031642610639 of sales@feelinggoodacai.nl
2. De medewerker van Feeling Good Acai zal laten weten of het nog mogelijk is de bestelling te wijzigen en afhankelijk van je wens wat vervolgens te doen.
3. Indien de order al is overgedragen aan de logistieke partner kan deze niet meer worden gewijzigd. In dat geval bespreken we een passende oplossing bij je vraag.

1. Je dient dan direct contact op te nemen met Feeling Good Acai via 0031642610639 of sales@feelinggoodacai.nl
2. De medewerker van Feeling Good Acai zal op dat moment direct bekijken of dit te annuleren valt.
3. Indien de order al is overgedragen aan de logistieke partner kan deze niet meer worden gewijzigd. In dat geval bespreken we een passende oplossing bij je vraag.

1. Als je recht hebt op restitutie ontvang je daarvan bericht en betalen we binnen 5 werkdagen het verschuldigde bedrag.

1. Na het vullen van de winkelmand ga je naar afrekenen. Na het invullen van de benodigde gegevens en het akkoord geven op de algemene leveringsvoorwaarden ga je verder naar betalen.
2. Als de betaling succesvol is, dan is de bestelling gedaan.

Blender

1. De beste manier om smoothies of bowls te bereiden is in een blender.
2. Bowls bereiden is best pittig voor je blender. Je kunt je blender als volgt ontzien.
(1) Eerst je andere ingrediënten even kort mixen in de blender. Daarna pas de bevroren producten toevoegen en dan verder blenden.
(2) En/of de puree’s in kleine stukjes in de blender te doen en niet in twee helften.
(3) En/of de puree’s eerst een beetje te laten ontdooien.
3. In het geval van smoothie of bowlpacks met IQF (ingevroren hele of stukjes vruchten) raden we aan om de blender, nadat de massa goed gemengd is, nog een bepaalde tijd op de hoogste stand te laten draaien. Dit is om ervoor te zorgen dat alle stukjes glad zijn gedraaid.
Met welke apparaten kan het nog meer?
1. Je kunt de smoothies of bowls maken met een staafmixer. Let daarbij extra goed op de hierboven gegeven instructies.
2. Je kan ze maken met een keuken machine / food cutter. Let daarbij extra goed op de ihierboven gegeven instructies.
Welk recept moet ik aanhouden?
1. De links naar de recepten zijn te vinden op de productpagina van jouw gekochte product.
2. Daarnaast zijn er vele recepten te vinden op: FeelingGoodAcai.NL/recepten

1. Wil je vanuit je beroep of sport bezig zijn met Acai? Dan kun je je aansluiten bij de Acai Movement. Schrijf je in en we zoeken contact met je op om de mogelijkheden met je te bespreken. <ACAI MOVEMENT>
2. Wil je schrijven, bloggen of vloggen over smoothies en of bowls van Feeling Good Acai kan je je verzoek mailen aan sales@feelinggoodacai.nl t.a.v. afdeling marketing. Dan zoeken we direct contact met je om de mogelijkheden met je te bespreken.

1. Indien je de producten van Feeling Good Acai wenst op te nemen in je (online) winkel zijn daarvoor verschillende mogelijkheden. Stuur je verzoek vergezeld met je telefoon nummer in een mail aan sales@feelinggoodacai.nl. Wij zoeken direct contact met je om de mogelijkheden met je te bespreken.

1. Als je de producten van Feeling Good Acai een warm hart toedraagt en ons, je vrienden, volgers of bezoekers wilt helpen door de producten beschikbaar te maken, dan hoeft dat natuurlijk niet voor niks. Je kunt dan gebruik maken van ons affiliatie programma. Als je meer wilt weten over de mogelijkheden of direct mee wilt doen, laat het ons weten in een mail aan: sales@ FeelingGoodAcai.NL t.a.v. afdeling marketing. Dan zoeken we direct contact met je om de mogelijkheden af te stemmen